środa, 8 listopada 2017

the heavy man

Hej! Dzisiaj chciałabym pokazać Wam kolejną inspirację dla Scrap&Art. To jeden z tych projektów, które od dawna siedział mi w głowie. Dużo żelastwa, mediów i zabawy woskami. Znajdziecie tutaj zarówno ciężkie wnętrzności zegara jak i metalową sprzączkę od paska i mnóstwo drobnych elementów, w tym moje ulubione dodatki z serii Mechanicals. Wszystko trzyma się idealnie dzięki Heavy Body Gel i wiem, że już tak zostanie, więc szczerze Wam polecam. Poza tym, niezawodne w pracy z woskami okazało się czarne gesso. Wypróbowałam trzy rozmiary pędzla i w miarę szybko poszło pokrywanie całej powierzchni i wszystkich elementów. Na wierzchu wykorzystałam wszystkie możliwe woski od Finnabair z serii Metallique, choć prym wiódł White Gold (nie mogłam się powstrzymać). Kolor serca to krwiste Impasto Poppy Red. Myślę, że idealnie wkomponował się w całość. Mam nadzieję, że spodoba Wam się moja dzisiejsza, dość ciężka inspiracja.




4 komentarze:

  1. Niezmiennie jestem pod wrażeniem Twoich prac! Mogłabym siedzieć i godzinami wpatrywać się starając się odgadnąć, jak to jest zrobione:) Pomysł na czerwone serce - rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny! Skradł moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I really like you post good blog,Thanks for your sharing.

    ดูหนังใหม่

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo.
I really appreciate your kind words!