sobota, 31 grudnia 2016

faves

Kochani! Chciałabym Wam życzyć tradycyjnie, wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku, spełnienia marzeń, dużo radości, miłości i nie tylko spokoju ducha lecz również twórczych uniesień oraz samych pięknych chwil!!! Chciałabym Was też zaprosić na bloga Finnabair na wyjątkowy i bardzo inspirujący wpis. W jednym miejscu można zobaczyć całą masę niesamowitych projektów i naładować akumulatorki na kolejny rok! 

Mimo, że zadanie nie należało do najłatwiejszych, to wybrałam trzy prace, które szczególnie zapadły mi w pamięć w mijającym roku. Co je łączy? Warstwy, stemple, klimatyczne zdjęcia, dość ograniczona paleta kolorów i... kawa. 

Pierwsza, to praca, w której wykorzystałam ulubione techniki i dodatki. Popłynęłam z farbkami akwarelowymi i poszalałam z kawą, która posłużyła mi  także, jako "tusz" do stempli. 


>>>detale<<<

W takim podsumowaniu, nie mogło oczywiście zabraknąć mojego art żurnala i chyba jednego z najulubieńszych wpisów, jaki kiedykolwiek wykonałam. 


>>>detale<<<

Ostatnia praca, była zainspirowana trzema słowami Marka Twaina, które wciąż siedzą mi gdzieś z tyłu głowy:
"Poznawaj. Marz. Odkrywaj"


>>>detale<<<

Na koniec chciałabym też Wam podziękować za wszystkie odwiedziny i pozostawione słowa i
jeszcze raz życzyć bardzo twórczego i inspirującego Nowego Roku!
xoxo
Monika

5 komentarzy:

  1. Piękne :) Moc pozdrowień noworocznych !

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Twoje prace! Życzę nieustającej weny w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja chyba bym nie umiała wybrać z Twoich prac kilku naj naj, bo wszystkie uwielbiam i podziwiam <3
    A w Nowym Roku, życzę Ci samych wspaniałości!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zachwycające i bardzo inspirujące!
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Thanks for sharing, nice post! Post really provice useful information!

    FadoExpress là một trong những top công ty chuyển phát nhanh quốc tế hàng đầu chuyên vận chuyển, chuyển phát nhanh siêu tốc đi khắp thế giới, nổi bật là dịch vụ gửi hàng đi mỹ, gửi hàng đi nhậtgửi hàng đi pháp và dịch vụ chuyển phát nhanh đi hàn quốc uy tín, giá rẻ

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo.
I really appreciate your kind words!