niedziela, 30 listopada 2014

moment

Witajcie! 
Dzisiaj chciałam pokazać Wam drugą pracę, tym razem layout, który przygotowałam jako Gościnna Projektantka dla scrapki.pl Sięgnęłam do starszej lecz wciąż jednej z moich ulubionych kolekcji 7 Dots Studio Illumination. Wybrałam dość jednolite tło, bo w planach miałam ochotę je wzbogacić różnych teksturami i delikatnie kolorami.
Hello!
Today I'd like to show you my second project that I prepared as Guest Designer for scrapki.pl. I used an old but still one of my favourite collections from 7 Dots Studio - Illumination. I chose a uniform-colour background because I wanted to add different kinds of textures and some colours.


Zaczęłam od niechlujnego naniesienia białego gesso za pomocą maski Tima Holtza. Później wykorzystałam cudowną serwetkę Primy i ścinki papierów 7gypsies z nadrukiem różnych czcionek, żeby stworzyć kilka dodatkowych warstw (użyłam tutaj kosteczek dystansowych, żeby zwiększyć różnice między papierami). Gdzieniegdzie przejechałam rozwodnionym gesso, tak aby lepiej pokazać kolory mgiełek jakich planowałam użyć. Tym razem postarałam się o dość delikatne ich zaznaczenie. Chciałam, żeby moja praca miała bardziej nostalgiczny charakter. 
I used white heavy gesso and a stencil from Tim Holtz. I was pretty sloppy about it. Then I decorated my base with a gorgeous die cut doily from Prima Marketing and scraps of paper from 7gypsies to create some additional layers. I used foam squares to create some distance between the papers. I added also touches of watered down white gesso to create a good background surface for all the colour sprays. I did it really delicately to create some nostalgic atmosphere. 


Na koniec dodałam kilka metalowych elementów, tj. kółeczka, ćwieki, numery, ażurową serwetkę. Delikatnie ostemplowałam papier  i dodałam kilka napisów. Nie mogło też zabraknąć małego akcentu taśm Tima Holtza.
The final step was adding some metal embellishments (circles, brads, numbers, lace doily) and I added some stamping including one of my favourite stamps form Finnabair Collection. Of course, I couldn't do without a little accent of tissue tape from Tim Holtz.



Pozdrawiam ciepło!
Sending you warm hugs!

2 komentarze:

Dziękuję za każde słowo.
I really appreciate your kind words!