piątek, 26 października 2012

przeciągnęło się te kilka dni...

oj, przeciągnęło... nie będę już wracać do tego co było, bo trzeba się skupić na tym co jest :)
dzisiaj dwie ostatnie prace, jakie przygotowałam na wyzwania

na scrapki-wyzwaniowo >>> mapa <<<




materiałoznawstwo:
gesso
Glimmer Mist - Limited Ed. - Apple
Glimmer Mist - Sea Glass
Prima Marketing Almanac
7gypsies Conservatory


na Scrapujących Polkach >>> gazeta <<<


zapraszam i Was do przyłączenia się do zabawy 
i mam nadzieję, że do szybkiego zobaczenia :*

23 komentarze:

  1. Piękne prace!!! Ja poproszę częściej w tym miejscu :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Nooo, wracaj już tu na dobre i pokazuj nam te swoje cuda :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne prace:)

    Pozdrawiam ciepło-Peninia Art*
    http://peniniaart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Prace sa niesamowite. Podziwiam za pomysly i wykonanie

    OdpowiedzUsuń
  5. Cuuudne! Te pochlapanka! Już zostań, zostań z nami!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zwykle nieziemskie kolory u Ciebie. Uwielbiam sposób, w jaki je łączysz. Nie mogłam się już doczekać Twoich kolejnych prac :))

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuję :*
    cieszę się, że jeszcze o mnie pamiętacie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne prace! Druga mnie szczególnie zachwyciła :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow piękne obie! :D no jasne, że pamiętamy, to oczywista oczywistość :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniała praca z mapą. Wysoko postawiłaś poprzeczkę bo też siedzę przy tym wyzwaniu. A kolory bardzo optymistyczne i przywracające myśli o wiośnie za którą już tęsknię.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja bym te wszystkie kolory zlizała z namaszczeniem z monitora :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ty mnie, Moniczko, cały czas zaskakujesz. Scrap jest rewelacyjny, świetny, super! Chcę być znowu zaskoczona, plis :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mapa iście wiosenna...fajna fotka :)
    I obie prace łączy podróż :) Piękna kobiecość, delikatna.
    Świetne! :*

    OdpowiedzUsuń
  14. cóż za wspaniałości...
    warto było czekać...

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniałe ! ten z mapą - obłędny!

    OdpowiedzUsuń
  16. Z mapą rozłożyłaś mnie na łopatki! Zajebioza ♥
    I wpis art journalowy... no ekstra :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Przeciągnęło - ale za to jak wszyscy czekali :):):) Piękne prace. Super, że jesteś :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne prace! warto było czekać:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mapa w zieleni tak mnie zahipnotyzowała, że nie mogę przestać się na nią gapić w niemym zachwycie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo.
I really appreciate your kind words!