piątek, 30 grudnia 2011

pierwszy i ostatni

to chyba mój ostatni post w tym roku.... nawet nie wiem, kiedy to zleciało...

chciałam podziękować Wam za wszystkie odwiedziny... dopingujące komentarze...za to, że inspirujecie każdego dnia... za to, że jesteście! dziękuję :* jednocześnie chciałabym Wam życzyć, aby Nowy Rok był po prostu lepszy od tego mijającego :)

na koniec, chciałabym pokazać mój pierwszy, pełnowymiarowy layout. jest z nim związane jedno z moich noworocznych postanowień... próbowanie nowych rzeczy... na wielu płaszczyznach!
co zaś się tyczy papieru, czyż nie najlepsze są wyzwania (?), które mobilizują do działania ;)

na blogu 7Dots pojawił się, już jakiś czas temu, dodatek kulturalny... na pierwsze wyzwanie umknął mi termin... dlatego też zaparłam się i dzisiaj w nocy poczyniłam LO na kolejne wyzwanie. temat inspirowany świąteczną, rodzinną atmosferą...





chyba trochę przekombinowałam... ale od czegoś trzeba zacząć ;)
zdjęcia są okropne, ale u mnie taka szaruga, że póki co na lepsze nie ma co liczyć....

wykorzystałam:
7 Dots Studio - Dreamer - Sleepless
7 Dots Studio - Dreamer - Nights Fever
7 Dots Studio - Dreamer - Stickers 12x12
taśmy Tima Holtza
koronkę od Magdy(i)Leny - jeszcze raz dziękuję :*
sznurek i metalowe zszywacze

do zobaczenia w Nowym Roku :*

37 komentarzy:

  1. jak dla mnie - czaderski! - z niczym nie przekombinowałaś:) chciałabym umieć takie robić (:

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne LO! Podoba mi się kolorystyka zdjęcia, a z resztą popłynęłaś... Super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ha! To jest świetne! Układ, kolory, połączenie elementów i przeszycia - całość tworzy naprawdę świetny klimat. PS. Wszystkiego najlepszego na Nowy Rok:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoje Lo jest niesamowite! Napatrzeć się nie mogę. Wszystko jest idealnie wpasowane! Ps. Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  5. prawdziwe cudo. może w ciągu kolejnych 12 miesięcy również uda mi się w końcu zabrać za jakieś LO? wszelkiej pomyślności w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ przecudny scrap!!! Wszystkie detale idealnie skomponowane, piękne kolory, no po prostu c u d o !!!

    I oczywiście mnóstwo natchnienia na Nowy Rok życzę!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ile detali do podziwniania :) Na drugim zdjęciu ten element pracy prezentuje się jak piękna ramka :) Szczęśliwego Nowego Roku! Asia

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczny!!!!!
    Wszystkiego Najlepszego !!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Absolutnie nie moze byc ostatni!!!!Z utęsknieniem czekam na Nowy rok i kolejne LOsiki w Twoim wykonaniu!!!!

    A w Nowym 2012 wszystkiego co najlepsze,spełnienia ..ale nie tylko twórczo:****

    OdpowiedzUsuń
  11. Ufff..zasugerowałam się za bardzo tytułem posta..i wystraszyłam się ,ze więcej LO nie chcesz popełniać:P
    ..doczytałam i odetchnęłam z ulgą::D

    pozdrawiam :****

    OdpowiedzUsuń
  12. A mnie się bardzo podoba!!!!
    Szczęśliwego Nowego Roku!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. czekam na kolejne LO! To jest Twoje pierwsze? Naprawdę? Niesamowite! Wszystkiego najlepszego w nowym roku!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny!

    W nadchodzącym roku życzę Ci jeszcze wielu tak pięknych scrapów!

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny! Już czekam na kolejne:)
    Wszystkiego dobrego, Moniczko, na nowy rok! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudna praca, wspaniały klimat!

    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  17. I LOVE this! I love what you do to paper! :)

    Happy New Year from Canada!

    Wishes
    Debbie
    ^..^

    OdpowiedzUsuń
  18. ŁAŁ...
    Nie przekombinowałaś i wyszło Ci fantastycznie!!!! Boska praca! :-)

    Wszystkiego dobrego (i nowego) w Nowym Roku! :-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Witaj w klubie tych_co_się_nie_boją_layoutów :D
    Debiut fantastyczny!

    OdpowiedzUsuń
  20. Zwala z nóg ... cudo !

    Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  21. no,no jestem pod wrażeniem!
    w takim razie udanej podróży w nieznane w Nowym Roku ;]

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku:-))

    OdpowiedzUsuń
  23. wow! super jest! i jak fajnie, że próbujesz czegoś nowego!
    Dobrego Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Scrap jest fantastyczny, jak dla mnie wcale nieprzekombinowany :) Życzę mnóstwa weny w Nowym Roku! :*

    OdpowiedzUsuń
  25. świetny scrap!!!
    Dużo szczęścia i pomyślności w Nowym Roku życzę!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetna praca!
    Wszystkiego dobrego w nowym roku!

    OdpowiedzUsuń
  27. Nigdy bym nie powiedziała, że to Twoje pierwsze LO:) Jest świetne i chętnie poczekam na następne. Moniczko, pięknie dziękuję za świąteczną niespodziankę!!! Odebrałam dopiero w sobotę bo święta miałam wyjazdowe w tym roku, ale to absolutnie nie umniejsza tego, jak bardzo sobie cienię Twój gest:* Jeszcze raz bardzo dziękuję za pamięć i śliczna karteczkę! Pozdrawiam ciepło i tego co najlepsze na kolejny rok życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Niech w Nowym Roku tyle się dzieje co na Twoich pracach, i tak kolorowo!

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo ładny layout - z niecierpliwością czekam na kolejne!
    Przy okazji życzę wszystkiego co najlepsze w 2012 roku!
    Buziaki-Przytulaki xoxox

    OdpowiedzUsuń
  30. Rewelacyjny scrap!!!
    Jego forma jest fantastyczna... te paski... super :))
    :*

    OdpowiedzUsuń
  31. Scrap jest obłędny!!! Gratuluję debiutu i nie mogę się doczekać kolejnych prac!!!! Cudo!!!

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratuluje cudnej wygranej! :-)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  33. Fantastyczny !!! Piękna kompozycja i ten papier okazuje się też cudowny, choć przyznam, że z początku nie rozumiałam zachwytów nad nim :)). Ściskam - Mia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo.
I really appreciate your kind words!