środa, 20 lipca 2011

podążaj za marzeniami

mimo wyjazdu wakacyjnego, nie mogłam odpuścić sobie nowego wyzwania na blogu scrapki-wyzwaniowo!
dzisiejsze wyzwanie zaproponowała nam Magda(i)Lena - kartka z shadowboxem. po wytyczne zapraszam tutaj.
jest to moja pierwsza kartka tego typu i mimo tego, że jest czaso/pracochłonna to wiem, że na pewno nie będzie ostatnią ;)


podstawę stanowi papier z bloku technicznego, który został w całości obklejony masą papierową (klej mąka i woda) - jak dla mnie cudowny powrót do zamierzchłych już czasów mojego dzieciństwa ;P



na okładkę zużyłam przede wszystkim distressy (i tu zaskoczenie!) tumbled glass i fired brick, tylko gdzie nie gdzie, głównie na obrzeżach, pojawia się vintage photo.

centralne miejsce zajmuje pudełeczko, w który wykorzystałam jako tło papiery 7gypsies - Lille - Life is Good, a w ich samym sercu jeden z moich ukochanych stempli TH, który zembossingowałam. po obtuszowaniu distressem tumbled glass, dołączyłam motylka TH pokrytego glossy accents.


za pudełkiem umieściłam przegródkę, w której można umieścić taga z życzeniami. u mnie na zdjęciach tag-pokazowy ze stempelkami TH dodatkowo potraktowanymi embossingiem :)



zapraszam Was do zabawy! i po nagrody!

i pamiętajcie: PODĄŻAJCIE ZA MARZENIAMI :)

Buziaki :*

13 komentarzy:

  1. Jestem pod dużym wrażeniem...;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna kartka i piękne przesłanie. Dziękuję, Kolorowy Ptaku ; -)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna kartka - niezwykle klimatyczna i jakie przesłanie!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. jak ty to zrobiłaś?
    nigdy tego nie ogarnę... cudna, cudna praca:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna kartka, świetnie wszystko skomopnowałaś, podziwiam nakład pracy :)

    Jednak co do hasła - mam mieszane uczucia i nie do końca dobre skojarzenia, ze względów osobistych ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moniczko, jesteś bardzo Graphicowa i Timowo Holtzowa i bardzo Cię w tym lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem pod wieeeeeeelkim wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O rany, Ptaku Kolorowy, to jest niesamowite! Ma fantastyczny klimat, wiesz jaki? Jak z takich wideoklipów, które wiele, wiele lat temu robiła TVP do utworów klasycznych, bodajże m.in. Czajkowskiego i Szopena - kojarzysz? Świetne, pobudzające wyobraźnię. Gratuluję, podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczna karteczka!Ciepło pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawa kartka!
    Nietypowa i dzięki temu wyjątkowa :).

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem zachwycona!! Niesamowite kolory- kwintesencja piękna:)

    OdpowiedzUsuń
  13. wow! fantastyczna praca! i pewnie satysfakcjonująca, bo pracochłonna...pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo.
I really appreciate your kind words!