wtorek, 3 sierpnia 2010

ALTEREDART#13 i zapowiedź urodzinowego candy

Ostatnimi czasy ciężko mi się zebrać aby coś zrobić... dlatego też postanowiłam, że przez cały miesiąc sierpień będę odpowiadała na wszystkie wyzwania (począwszy od dnia dzisiejszego :) u Scrapujących Polek. Nie ukrywam, że pomysł uważam za lekko szalony, ale ... jak najbardziej możliwy do wykonania :)

Na początek zakładka wykonana z nieaktywnej już karty stałego klienta ... solarium :P na wyzwanie rzucone przez Ankan :)

a o to i karta w swej pierwotnej postaci :)



Praca miała być w barwach achromatycznych ( czerń, biel, odcienie szarości).
W moim, nie ukrywam, prostym wydaniu, wygląda tak :)

przód



i tył



I TAK JAK W TYTULE POSTA, ZAPOWIEDŹ URODZINOWEGO CANDY :)

W dniu 29 sierpnia mam zamiar ogłosić 24 godzinne candy z okazji moich urodzinek.
Aby wziąć w nim udział trzeba spełnić tylko jeden warunek: zostawić komentarz pod każdym postem umieszczonym przeze mnie, począwszy od dnia dzisiejszego do 29 sierpnia. (Uwaga! Nie liczyć się będzie godzina wpisów – ważne, aby najpóźniej do północy 29 sierpnia komentarze były pod wszystkimi wpisami). Losowanie odbędzie się najpóźniej 1 września :)

Na dobry początek pokażę tylko jedną rzecz z zestawu urodzinowego, całość ujrzy światło dzienne 29 sierpnia :)

Zestaw Fiskars Super ShapeTemplate




SERDECZNIE ZAPRASZAM WSZYSTKICH DO UDZIAŁU :)

Chciałam się też pochwalić cudnym ATeCiakiem i klimaciarską zakładką :) Dostałam je od 2:16 Jestem ogromnie szczęśliwa, że otrzymałam takie cudeńka! Jeszcze raz dziękuję Ci Elizo!

4 komentarze:

  1. O kurcze, pierwsza jestem :o
    Kartka może i prosta, ale fajna wyszła, klimaciarska :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie uduchowiłaś tę gołą lalę! ;)

    cieszę się, że mogłam sprawić ci przyjemność.
    to działa w dwie strony! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny ATCiak, ja się zupełnie nie odnajdują w takiej małej formie. Nigdy nie jestem zadowolona. Ale na minimalizm nie wpadłam ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo.
I really appreciate your kind words!